quarta-feira, 24 de fevereiro de 2010

Cena 187: Analisando: Dream Theater: os segredos do álbum "Octavarium" - Pt.8

06. Never Enough
Clique aqui para escutar e/ou baixar esta música.

Cut myself open wide / Reach inside / Help yourself / To all I have to give / And then you help yourself again / And then complain that / You didn't like the way / I put the knife in wrong / You didn't like the way / My blood spilled / On your brand new floor

What would you say / If I walked away / Would you appreciate / But then it'd be too late / Because I can only take so much / Of your ungrateful ways / Everything is never enough

Sacrifice my life / Neglect my kids and wife / All for you to be happy / All those sleepless nights / And countless fights to give you more / And then you say how dare that / I didn't write you back / I must be too good for you / I only care about myself

What would you say / If I walked away / Would you appreciate / But then it'd be too late / Because I can only take so much / Of your ungrateful ways / Everything is never enough

What would you say / If I walked away / Would you appreciate / But then it'd be too late
Because I can only take so much / Of your ungrateful ways / Everything is never enough

TRADUÇÃO: Nunca o Suficiente
Corte-me bem aberto / Alcance o interior / Ajude a si mesmo / Para tudo que eu tenho a dar / E aí você se ajuda novamente / E depois reclama que / Não gostou do jeito que / Eu pus a faca erroneamente / Você não gostou do jeito que / Meu sangue espirrou / No seu piso novo em folha

O que você diria / Se eu caminhasse para longe / Você apreciaria? / Mas aí seria tarde demais / Porque eu posso aguentar tanto / Dos seus modos ingratos / Tudo nunca é o suficiente

Sacrifico minha vida / Negligencio meus filhos e minha esposa / Tudo para que você seja feliz / Todas aquelas noites sem dormir / E lutas incontáveis para te dar mais / E então você diz como eu ousei / Não ter te escrito de volta / Eu devo ser bom demais para você / Eu só ligo para mim mesmo

O que você diria / Se eu caminhasse para longe / Você apreciaria? / Mas aí seria tarde demais / Porque eu posso aguentar tanto / Dos seus modos ingratos / Tudo nunca é o suficiente

O que você diria / Se eu caminhasse para longe / Você apreciaria? / Mas aí seria tarde demais / Porque eu posso aguentar tanto / Dos seus modos ingratos / Tudo nunca é o suficiente

REFERÊNCIAS:

• A melodia do refrão é similar a um dos solos de David Guilmour em “Echoes” do Live at Pompeii do Pink Floyd.
• Esta canção é um desabafo de Mike Portnoy aos fãs que sempre estão cobrando mais não importando o quanto ele se esforce na carreira.

3 comentários:

Anônimo disse...

Dear Lisa,

For long time I use this free software: [url=http://www.freeflvtomp3converter.com]FLV to MP3 free converter[/url].

FLV to MP3 free converter is a free YouTube, MegaVideo, Sevenload and similar video sites to MP3 Converter and allows you to convert a video to MP3 file.

This software is fast, free, and requires no signup. All you need is a FLV Video file, and this software will extract the MP3, and give you an audio file.

So you are able to listen to your favorite YouTube tracks on every MP3 player.

You can download it for free at [url=http://www.freeflvtomp3converter.com]www.freeflvtomp3converter.com[/url].

I hope this help you.

Gaspar Lamorise disse...

Estimada amiga

Recibe muchos saludos, felicidades y éxitos


G. Lamorise.

BEIJAFLOR disse...

Obrigada pelo carinho ...
Beijo fofo .